Παρασκευή 24 Οκτωβρίου 2008

Το ναρκωτικό μου.. είσαι εσύ.


Όσο κι αν προσπαθώ να σε βγάλω από το μυαλό μου, πάντα θα υπάρχουν γεγονότα και καταστάσεις που θα φέρνουν με βία τη θύμηση σου στην επιφάνεια του μυαλού μου.

Αυτό ακριβώς συνέβη όταν, άξαφνα, όταν ήμουν εντελώς απροετοίμαστη..μύρισα το άρωμα σου..
Τα’ χασα.
Το τι σκέψεις πέρασαν από το μυαλό μου δεν λέγεται- οι πιο αισιόδοξες πως ήρθες να με βρεις..

Πάσχιζα να εισπνεύσω όση ζωή μου δόθηκε τόσο απρόσμενα και αμέσως ένιωσα μια ευφορία. .
Έτσι εξηγούνται όλα, είσαι το ναρκωτικό μου..
Μόνο μαζί σου μπορώ να νιώσω πως ζω.
Αυτή τη στιγμή, μάλλον βρίσκομαι στο κέντρο αποτοξίνωσης αλλά οι υπεύθυνοι δεν κάνουν πολύ καλή δουλειά γιατί το μυαλό μου ακόμη κατακλύζεται από την ουσία σου..
Θέλω τη δόση μου..

1 σχόλιο:

Ángel de la Vida είπε...

Ήσουν μεγάλος σταθμός στη ζωή μου, στην κάθε μου στιγμή. Και θα΄σαι πάντα η πρώτη γυναίκα και η παντοτινή...