Τρίτη 17 Φεβρουαρίου 2009

Στόχος Νούμερο Ένα: Εγώ πάνω από όλα


Είναι πραγματικά άσχημο να νιώθεις πως έχεις χάσει τον εαυτό σου. Για αυτό και εγώ ξεκίνησα μια διαδικασία ανεύρεσης εαυτού, θέτοντας κάποιους στόχους.


Ο πρώτος και βασικότερος στόχος είναι να συνειδητοποιήσω τις ανάγκες μου και να τους δώσω το χώρο που χρειάζονται για να εκφραστούν. Πάνω απο όλα θα πρέπει να βάζω την ψυχική ευημερία μου καθώς αυτή θα επιφέρει ευημερία και στους γύρω μου. Αν είμαι καλά, μπορώ να αλληλεπιδρώ και καλά.


Επομένως, απο σήμερα, λέω ναι σε οτι θέλω, απαιτώντας ότι είναι δικό μου ή μου αξίζει.


Τέρμα τα κορόϊδα κύριε μου.


Εκπληρώνω τις επιθυμίες μου και δεν αφήνω κανένα να μου χαλάει τη διάθεση. Δηλώνω ξεκάθαρα τι θέλω και δεν είμαι θύμα κανενός. Οι αποφάσεις μου είναι δικές μου και δέχομαι τις συνέπειες τους, δεν προσπαθώ να κρυφτώ απο αυτές.

Είναι καιρός να μεγαλώσω και να πάψω να κρύβομαι πίσω απο το δάχτυλο μου.


I'm back.

Δεν υπάρχουν σχόλια: