Δευτέρα 9 Φεβρουαρίου 2009

Hot and Cold...

Όταν πρωτοάκουσα αυτό το τραγούδι δεν του έδωσα καμία απολύτως σημασία.. όσο περνούσαν οι μέρες όμως, άρχιζα να νιώθω μια τρελή ταύτιση..

Είμαι εντελώς hot and cold.. τη μια πετάω στα σύννεφα, την άλλη μουρτζουφλιάζω χωρίς κανένα προφανή λόγο..

Τη μια χαίρομαι, την άλλη κλαίω.. τη μια τραγουδάω, την άλλη γκρινιάζω..
και μιλάμε για διαφορετικές καταστάσεις μέσα σε μια ώρα ας πούμε!!!

Πότε επιτέλους θα βρω μια ισοορροπία στα συναισθήματα μου? Να είμαι χαρούμενη βρε παιδί μου και πάει και τελείωσε, θα είμαι χαρούμενη ο κόσμος να χαλάσει..

Πότε θα σταματήσει η κυκλοθυμία? Είπαμε καρκίνοι, κυκλοθυμικά ζώδια, αλλά έτσι όπως πάω, το σύστημα θα καταρρεύσει.. δεν έχω ένα κουμπάκι γαμώτο, γιατί επηρεάζομαι έτσι??

Άντε πια! Θέλω να νιώθω ότι νιώθω,γιατί έτσι γουστάρω!

Να τελειώσει κι αυτή η ρημάδα η εξεταστική γιατί τη νιώθω να με πνίγει πιο πολύ απο κάθε άλλη φορά.. ουφ!

Τα' γραψα και ξαλάφρωσα λίγο. Πάμε για τη γκρίνια τώρα... ;)

Δεν υπάρχουν σχόλια: