Παρασκευή 11 Οκτωβρίου 2013

Ο νόμος της αντιστάθμισης

Πόσες φορές άραγε να έχω βρεθεί σε αυτή την κατάσταση...όταν θέλω να πω κάτι αλλά λέω κάτι άλλο..θέλω να κάνω κάτι, αλλά βρίσκομαι να κάνω κάτι εκ διαμέτρου αντίθετο...

Και στο τέλος, να βρίσκομαι αντιμέτωπη με μια κατάσταση που ουσιαστικά εγώ δημιούργησα αλλά απέχει έτη φωτός από αυτά που θα ήθελα να κάνω!

Γι αυτό, και επειδή με ξέρω, και ξέρω ότι κάποια πράγματα δεν θα βρω ποτέ τα αρχίδια να τα κάνω ή να τα πω, ανακάλυψα τον πιο ανώδυνο τρόπο αντιμετώπισης αυτής μου της κατάστασης. Την αντιστάθμιση. Πώς όταν έχεις ένταση, τρέχεις για να τη βγάλεις; Ε, εγώ μαγειρεύω.

Ξεκίνησα με τα απλά καθημερινά φαγητά και πλέον ψάχνω γλυκά περίεργα και ιδιαίτερα, αλλά με εύκολα υλικά γιατί δεν είμαστε και για έξοδα. Δεν ξέρω τι ακριβώς κάνει στην ψυχοσύνθεση μου η μαγειρική, μια φορά με αποσπά και αυτό μου φτάνει. 

Θέλω να φύγω. Ή τουλάχιστον να αρχίσω να ζω ξανά. Η αναμονή με σκοτώνει. Γίνεται;

Δεν υπάρχουν σχόλια: